Sinds 2018 werken we met veel plezier samen met 2V&R. Samenwerken, omdat we met Edwin altijd een vaste contactpersoon hebben waarmee we samen optrekken.
In de afgelopen jaren hebben we met de hulp van 2V&R onze administratie in Moneybird verregaand geoptimaliseerd en geautomatiseerd. Met slimme koppelingen met Employes en Storecove hebben we verloning en maandelijkse facturen kunnen integreren met de boekhouding, waardoor vele handmatige werkzaamheden door onszelf of 2V&R verleden tijd zijn. De foutgevoeligheid is verkleind, data is snel up-to-date en we besparen op administratieve kosten.

Dankzij de regelmatige inzet van Edwin en de samenwerking met ons teamlid op finance is onze administratie tot nagenoeg dagniveau up-to-date, waardoor we precies weten hoe we er voor staan. De kwartaalmeetings zorgen voor een prettige structuur, geven altijd ruimte voor doorlopende optimalisatie en staat garant voor het smeden van nieuwe plannen om onze administratie nóg beter en efficiënter te laten verlopen.
Als je, net als ons destijds, op zoek bent naar een administratiekantoor dat niet alleen uitvoerend is maar finance ook begrijpelijk voor je maakt, is 2V&R de juist keus.

Terug naar blog overzicht